[BSD] Freebsd ports forditas

Viktor Cemasko cemasko at fibermail.hu
2006. Már. 25., Szo, 17:27:59 CET

Szervusz!

On Fri, 24 Mar 2006 23:30:17 +0100 "xef xef" wrote:

> Egy altalanos kerdesem lenne portsbol torteno forditassal
> kapcsolatban: egy regi vason openoffice.org-2 forditasa nagyon sok
> idot vesz igenybe (egyebkent az is erdekelne hogy erdemes -e
> ilyesmiket forditani).

Vannak kész csomagok a következő címen:
ftp://ooopackages.good-day.net/pub/OpenOffice.org/FreeBSD/2.0.2

Ezeket felrakhatod a pkg_add segítségével, és akkor nem kell napokig
szenvedni.

Én alapvetően mindent fordítani szoktam. Ennek oka az, hogy némelyik
kész csomag esetleg olyan "funkciókat" is tartalmaz, amire nincs
szükségem, pl. samba, vagy éppen hiányzik belőle valamely, amire
szükségem van.
Más okom nincs fordításra.
--
Üdvözlettel: