[BSD] Freebsd ports forditas

xef xef xefsmail at gmail.com
2006. Már. 25., Szo, 01:04:55 CET

2006/3/25, Zahemszky Gábor <Gabor at zahemszky.hu>:

> [...]
> ha magában az adott port-ban változik valami. Ez a stabil ooo-val sztem
> egy darabig nem áll elő.
>
> Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >
>

> --
> #!/bin/ksh
> Z='21N16I25C25E30, 40M30E33E25T15U!';IFS=' ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
> ';set -- $Z;for i;{ [[ $i = ? ]]&&print $i&&break;[[ $i = ???
> ]]&&j=$i&&i=${i%?};typeset -i40 i=8#$i;print -n ${i#???};[[ "$j" = ???
> ]]&&print -n "${j#??} "&&j=;typeset +i i;};IFS=' 0123456789 ';set --
> $Z;for i;{ [[ $i = , ]]&&i=2;[[ $i = ?? ]]||typeset -l i;j="$j

Thx a gyors valaszert, jol jott mivel meg mindig forditja OOo-2 -t.
Elnezest a sok amator kerdesert, de desktopra akarom hasznalni freebsd-t, es
keves az erre vonatkozo howto es faq, ezert masok tapasztalataira kell
tamaszkodjak.

[...]

Ez a resze nem egeszen vilagos. Kesz volt de megis meg1x leforditottad? Nem
tom ertelmezni. Fuggosegeket elozoleg leforditotta. A regi vas nalam valoban
regit jelent: p2 lap p3 766MHz celeron prockoval (863MHz-n uzemel) forditas
idejere 384MB sd ram (egyebkent 128MB) forditas alatt cpu usage 100% es nem
esik lejebb egy tized masodpercre sem (ennek ellenere meg hasznalhatatlan a
gep, szal megy bongeszes, terminalok esetenkent kisebb videok lejatszasa
is).
Egyebkent egy ilyen gepen is erdemes forditani pl OOo-t? Tehat szarmazik
ebbol elony?
Hasonloan ports forditassal kapcsolatos kerdesem meg az lenne, hogy
parhuzamosan ketto vagy tobb port forditasa tamogatott vagy erosen
ellenjavalt? Teszem azt forditom OOo-2 -t es emelett firefox forditasat is
elinditom.
--------- következő rész ---------