[BSD] LDAP gond & 64 bit

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2006. Jan. 6., P, 08:19:09 CET

Halihó!

  Beüzemeltem két hete egy LDAP alapú FreeBSD rendszer, de vannak vele
apróbb és nagyobb gondok. Az apróbb gond az, hogy baromi lassú a passwd
adatbázishoz képest a felhasználói adatok lekérdezése. Jelenleg 2200
felhasználói könyvtár van a /home/diak/ alatt, itt egy `ls -l`
kiadására 2-3-4 percet kell várnom. Így visszatértem a passwd-hez, csak
a csoportokat nézem, illetve a Samba tárol ott adatokat LDAP-ból.
  A másik gond már nagyobb, ugyanis a gépet újraindítva sajnos nem indul
el a slapd időben, illetve igény lenne a működésére, amikor még nem
fut. S van egy olyan tulajdonsága, hogy néha nem indul el... nem jó
tulajdonság, csak nem tudom mi okozza... :(

  A 64 bites rendszer sem az igazi, egy általam fordított proftpd kilép
hibával, az rrdtool signal 6-al. Ha felteszem őket bináris csomagból,
akkor nincs hiba... :(
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu