[BSD] Upgrade FreeBSD 4.7 -5.4 Hogyan?

Ádám Szilveszter adamsz at mailpont.hu
2006. Jan. 5., Cs, 09:27:45 CET

Szia!

On Csü, Január 5, 2006 5:45 am, NewHope mondta:
> Szeretnek egy FreeBSD 4.7-et frissiteni CD-rol mondjuk egyenlore
> 5.4-re. Kerestem doksit de nem igazan egyertelmu. A handbook csak
> eppen emlit vmit rola, mas oldalakon talaltam de nem eppen olyat ami
> ilyen verzio kulonbseggel foglalkozik.
>
> Lehetseges ez egyaltalan? Vagy lepcsozetesen frissitsek 4.7-4.11,stb...
> Ja a gepen semmi nem fut,base config+sendmail+cyrus. 300MB a teljes
> root :)

Ket lehetoseged van, vagy letoltod az uj CD-t es beteszed es binaris
upgrade-t csinalsz, az egy lepesben is megy, vagy forrassal frissitesz,
akkor nem kell a CD csak a forrast kell tudnod lehuzni de akkor elobb
4.11-re kell frissiteni es onnan 5.4-re.

> Segitseget koszonom elore is! Ja es kezdo vagyok BSD-ben!

Az nem baj, csak eleg lelkesen kell tanulni es menni fog. Sok sikert!

Telcsi.hu - A legújabb csengőhangok menő slágerekkel >>>
Polifónikus és normál csengőhangok >>> Animált és normál háttérképek >>>
MP3 effektek >>> http://www.telcsi.hu/index.php?prefix=VM