[BSD] FreeBSD telepites problem

Lakatos Arpad arpad at koli.kando.hu
2006. Dec. 28., Cs, 00:21:49 CET

Elkuldjem a fenykepeket, amiket csinaltam ? :)
(azert tudtam ezt az uzenetet is beidezni...)

Most pontosan nem tudom, de talan a 6.2-eset tettem fel (volna). Oke,
akkor nagyobb teret csinalok neki, mert azert par dolgot lehet, feltennek
az alaprendszer melle (cpp ertelemzot, forditot biztos tartalmaz, de nem
tudom, emacs-ot is vagy valami LISP interpretert, esetleg Fortranhoz, vagy
Ada-hoz vannak e csomagok, ill Latex van ez ala is ? :) ).

De megkeresem a konkret uzenetet is, de mintha azt irta volna, nem tudja
letrehozni a /dev/... rendszert (konyvtarstrukturat).

Arpi