[BSD] FreeBSD telepites problem

pw mosquito pwmosquito at googlemail.com
2006. Dec. 28., Cs, 00:07:39 CET

Szia,

"szoval lassan kukas lesz a vinyom ?"
Elképzelhető. Mi volt a hibaüzenet, aminél megállt?

"Masik ehhez kapcsoldo kerdesm, ha telelpitem a FreeBSD-t, akkor a rendszer
fajlrednszert a / -ek kell csatolni (Mount: /) ?
En ezt irtam be az FDSIK-nel, illetve a lapozo terulet a '/swap' lett.
(eleg erre 800 MB vagy tobb kell, ill a rendszernek kb 5992 MB) ?"

Sztem egyszerűen használd a Disklabel Editor A = Auto Defaults opcióját, az
tuti jó lesz+látod hogy hogy kell.
6giga kb elég, de nem akarj OOo-t, java-t ilyesmit forrásból felrakni, ha
meg de, akkor inkább 10+ legyen(kde/gnome is határeset).
--------- következő rész ---------