[BSD] programfejlesztés FeeBSD alatt

KOVACS Krisztian hidden at sch.bme.hu
2006. Dec. 13., Sze, 10:55:45 CET

  Sziasztok,

On Wednesday 13 December 2006 10:11, SZTANKAY, Zsolt wrote:
> Az veletlen vagy okkal tortenik, hogy az Eclipse-et nem emlititek? En
> nem hasznaltam, csak neha szemeztem vele es kivancsi lennek miert nem
> kerult most a kalapba.

  Én egyszer akartam kipróbálni, igaz, ez még az Eclipse C/C++ pluginjének
egy előző (major) verziójával történt. Egy tisztességesebb méretű C
projekt (nagyságrendileg százezer sor) gyakorlatilag kezelhetetlen volt
vele. A parsere rettenetesen lassú volt: néhány perc volt, mire először
végignyalta a forrást, és utána is zavaróan lassan működött. A
memóriahasználat pedig eközben az egekbe szökött (ha jól emlékszem olyan
400 MB körül volt).

  Szóval az a régi (kb. másfél éves) verzió C/C++ fejlesztésre nekem nem
volt elég jó. Azóta persze nem próbáltam, lehet hogy sokat javult.

--
KOVACS Krisztian