[BSD] IMAP szerver méretezés

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2005. Okt. 23., V, 08:37:22 CEST

> olyan 200 egyideju kapcsolat lesz, de 150-200 useren kivul nem
> jellemző a hasznalat. Nos en ált. nem a funkció alapjan nevezem el
> a gépeket :). viszont a pénz az gond. Főleg azert erdekel a dolog,
> mert ha nem latom biztositva a dolog kivitelezhetőségét akkor nem
> vallalom be. Most novellen megy a dolog, de akkor ha megbízhatóan
> nem lehet átállni hw miatt, akkor nem valltok.
Van valami VALOS oka a valtasnak?
Mert azert, hogy "csak ugy" le legyen cserelve egy novell, azert
szerintem nem erdemes. Vagy csak valamelyik agyament marketinges
agymenese az egesz?
Mert szerintem a regebbi netware -eket (nw 4.11+sp8, stb...) azert
meg ma is nehezkes utolerni sok tekintetben.

Ha pedig nw5 -rol, vagy nw6 -rol van szo, akkor megertem, hogy
nehanyan valtani szeretnenek.

En anno, amikor uj szervert allitottam fel (amin volt ftp, samba,
apache, dhcp,...), akkor postfix -et hasznaltam cyrus-imap -al.
Siman birta az egyideju kb. 20-25 juzert. (ennyire volt szukseg)
Volt mellette virusellenorzes is, es squid-proxy is.
A gep: 733Celeron, 256M, 20G+40G hdd.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966