[BSD] IMAP szerver méretezés

Potoczky Andras andras-ml at wertz.hu
2005. Okt. 22., Szo, 16:06:14 CEST

Hi

>- smtp, imap, pop3 ezeket majd valahogy autholom egy meglevő eDirectorybol
>- webmail
>
>A gondom az, hogy kb. 2000 felhasználó van.

Szerintem a HDD kapacitas teren erdemes elgondolkodni.
Ha lekorlatozod a maildir-eket fix meretre, mondjuk 50MB/user, akkor
ugye kiszamolhato, hogy mennyi tarteruletre lesz szukseg, de ha ezt nem
teszed meg, a levelek szerveren tarolasa miatt siman lehet akar 1
user-nek is 2-3 giga a fiokja. Igy tragikus tarfoglalasi adatok is
kijohetnek.
A mentes szinten lehet erdekes, ha nem korlatozod le a fiokokat es napi
mentest akarsz nem felulirogatva.

Udv
  Andras