[BSD] OO fagyás

Kúti Zsolt kuti at cetelem.hu
2005. Okt. 20., Cs, 10:11:59 CEST

Sziasztok!

Erről írtam korábban  és két tippet kaptam a kill -9-cel is
kilőhetetlen processztől megszabadulásra.
- xkill
-gdb-s wait() trükk
(http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-questions/2003-May/006973.html)

Nos egyik sem segít, bár az xkill legalább az "odafagyott" ablak helyét
lepucolja.

A  közvetlenül a fagyás utáni ps axl kimenetét mellékeltem, (a levelező
széttödeli).
A 3413-ast a kill -9 kilőtte, vele ment a 3409-es. A másik kettő
maradt. A 3383-ast is ki lehetett lőni maradt egy, ami így nem
kezelhető. Nem tudom a '-' mit jelent.az mwchan oszlopban. A lock
valamin blokkolt...

Próbáltam mindenféle kombinációkban rákeresni a problémára a guglin, 0
sikerrel.
Annyira kellemetlen, olyan, mint az orosz rulett :-) Teljesen
kiszámíthatatlanul akad ki és ilyenkor újra nem indítható az OO, csak
ha lezárom a rendszert és utána kivárok egy hosszú fsck-t (leálláskor
megkapom a javaslatot: "ps axl adviced", de ...) Mit tehetnék még vele?
1.1.3-nál is megvol (ez 1.1.4) tehát a frissítésben nem bízom.

Hátha van valami ötletetek...

Köszi!
Zsolt