[BSD] 2 kerdes: ttys - SCSi

Sajó Zsolt Attila sajozsattila at primposta.com
2005. Okt. 18., K, 14:57:59 CEST

Üdvözlöm a fórumtagokat!

Lenne két kérdésem:

1: Van egy magyar, 101 gombos, PS/2-es billentyűzetem, 5.4 Stable FreeBSD
(még a GENERIC kernelrel) alatt próbáltam magyar billentyűzettet összehozni.
       ~/.login_conf beállítása -- rendben
       /etc/rc.conf beállítása -- rendben
       /etc/ttys beállítása -- nincs rendben:
       ha a "cons25"-eket átírom "cond2512"-re nem indul a termcap
bejelentkezés
       után.  A következő üzenetet kapom:  csh: Cannot open /etc/termcap
					   csh: using dump terminal settings

2: Gondoltam kiveszem a GENERIC kernelböl ami nem szükséges számomra.
Pl: tudomásom szerint NINCS EGY DARABB SCSI egységem se.
Fordítás -> hiba: ha kiveszem a SCSI bus-t a "make", error-ral kilép.
Visszateszem, de SCSI controller-eket nem.  Fordítás -> lemegy.  De
újraindításkor pofára esek, mert ugyan a boot végigmegy, de szemmel
láthatóan nem úgy ahogy normálisan, és billentyűzet halott a végén, a
reset gomb az egyetlen amivel hathatok a gépre.
Visszateszek néhány controller-t, több fordítás után arra jutok, hogy az:
        ahc, ahd, aha, aic és bt nélkül nem hajlandó működni.
Biztos én vagyok a buta de, ez miért van?