[BSD] samba3

Blanka Gyula gyula at enba.hu
2005. Okt. 4., K, 23:02:47 CEST

2005. október 3. 09.39 dátummal Auth Gábor ezt írta:
> Halihó!

>   Nem Te vagy az első, akitől ezt hallom, de én nem tapasztaltam ilyet...
> 120 diák használja nap-mint-nap roaming profile céljára egy FreeBSD 5.4
> Samba 3.0.20 gépet... nem lassú... :(
>   Ki kellene deríteni, hogy mi az oka...

Miután kipróbáltam ezerféle make config beállitást, és forditási optimizációt,
és továbbra is ugyanaz volt a helyzet, feltettem egy 2.2.12 -os sambát.
Legnagyobb meglepetésemre, ezzel is ugyan ez a szitu.
Úgy néz ki, valami rendszer probléma lehet...
Tipp, hogy mi okozhat ilyen lassulást?
Minden egyéb rendes sebességgel dolgozik. (web, ftp, mail, sql, stb.)

--
Blanka Gyula