[BSD] samba3

Gábor SEBESTYÉN segabor at gmail.com
2005. Okt. 3., H, 14:37:44 CEST

On 2005.10.03., at 9:39, Auth Gábor wrote:

>   Nem Te vagy az első, akitől ezt hallom, de én nem tapasztaltam
> ilyet...
> 120 diák használja nap-mint-nap roaming profile céljára egy
> FreeBSD 5.4
> Samba 3.0.20 gépet... nem lassú... :(

Na akkor én is beállok a sírók közé. FreeBSD 5.4 (std) szerver
egy lokál hálón. OS X-ről használom sokat a Sambát. Írni
gyorsan írja bármelyik mountot, de az olvasáshoz nagyon lassan lát
neki. Mintha a seek tartana sokáig. Eltököl egy ideig, egyszer csak
belelendül és tölt ezerrel. De míg becache-eli a directory-t,
addig lemegy a nap (hosszú másodperceket elvacakol).

     Gábor

"If Dijkstra was opposed to GOTO statements because they made it
difficult to determine the exact state of processing, just imagine
what he would have thought of code that is dynamically created and
executed."

--------- következő rész ---------