[BSD] Bocs, ha off - Dragonfly 1.2->1.3 upgrade gond

Ochronus ochronus at all.hu
2005. Nov. 22., K, 15:33:55 CET

Köszi a gyors választ,

Igen, közben én is RTFMkedtem egyet (jobb későn...), és maradtam a make
buildkernel/installkernel párosnál. Így már ment minden, reboot, make
installworld, mint a kisangyal, aztán újra reboot, és akkor már a login
prompton nem jutott túl, hiányzó pam_login-ra hivatkozva. De ez nyilván
más lapra tartozik :)

Köszi még egyszer,
Ochronus