[BSD] Bocs, ha off - Dragonfly 1.2->1.3 upgrade gond

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2005. Nov. 22., K, 15:24:35 CET

Ochronus írta:

> Sziasztok,
>
> Előre is bocs, ha a Dragonfly itt offtopic, remélem nem az.

Mar "Magyar BSD levlista" (tehat kipottyant a Free), azaz nem OT.

> chechkoutoltam is egy jót, a make buildworld simán végigment, make
> installworld azt mondta, hogy előbb frissítsem a kernelt, a kernelnél
> viszont a config MYKERNEL sírni kezdett, hogy bizony neki régi a config
> utility. Ez lenne a 22es csapdája? Userland új kernel nélkül nem

Nem vagyok DFly-ban bufe, de hivatalosan az a metodus tudtommal, hogy
# make buildworld buildkernel
no most a tied nem egeszen ugyanaz, tehat
a) probald a hivatalos utat:
make buildworld buildkernel installkernel installworld
(nagy vonalakban) - en ugyanis ugy emlekszem, h mar a 4-es FBSD-nel (azaz a
DFly atyjanal) sem a config volt a supportalt modszer, hanem a make
buildkernel
b) ujabb frissites javitja a buildworld hibajat
c) en anno ugyanilyet a make -nel tapasztaltam (igaz, FreeBSD-n), es siman
bementem a make forrasaba (a tied nyilvan a config; valszeg:
/usr/src/usr.sbin/config ) es ott kiadtam egy make all install -t, es ugy
mar tudtam folytatni

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >

Ui: megegyszer, nem hasznaltam DFly-t, ez FreeBSD-s tapasztalat)