[BSD] Sajat ISO keszites mas verzio alatt

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2005. Május. 30., H, 17:04:23 CEST

Szia!

On Sun, May 29, 2005 at 02:40:30PM +0200, Sztankay Zsolt wrote:
> Megeloztel, most irtam volna, hogy megneztem es ott van a telepito, csak
> mas az elrendezese es van live rendszer is. De koszi a valaszt, igy
> megerositettel abban, hogy jol ertelmeztem. :-) Probaltam bootolni is es
> megy. Huh. Szerintem jo otlet, hogy a live rendszer ott van es a
> fixit-hez nem kell masik lemezt bepakolni, hanem helyben van. Amit meg
> ki kell talanom, hogyan lehet packages resszel egyutt csinalni install
> lemezt. Par leirast mar korabban megneztem, de eleg bonyolultnak tunik.
> Sajnos...

Igen az mar nem olyan sima, mert figyelni kell arra is, hogy egy adott
csomag minden fuggosege is ugyanazon a CD-n legyen, mert kulonben a
sysinstall boldogtalan lesz. Ez a resze szerintem nem is nagyon van
publikalva, mint ahogy letolteni se lehet az osszes CD ISO-jat ami a 4
CDs szettben van.

> Az elso futasnal o hozza letre, azaz elmeletileg olyan engedelyekkel
> amilyennel fent vannak. A -s ha jol ertettem, pont az ilyen szintu
> ellenorzest kapcsolja ki. De az egesz igazabol csak zavarja a szemem,
> nem nagy problema. :-)

OK, de pl nalam nem csinalja csak ritkan es akkor se mindenre, ezert
nyilvan van valami kulonbseg :-)

BSD: An Operating System, Not a Religion.