[BSD] Sajat ISO keszites mas verzio alatt

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2005. Május. 29., V, 11:01:11 CEST

Szia!

On Sun, May 29, 2005 at 08:32:51AM +0200, Sztankay Zsolt wrote:
> Ami tegnap ota tortent. Securelevel 0-ban megcsinalja az ISO image-t, de
> ugy tunik csak egy live rendszert csinal es nem egy install cd-t. Ezt
> nem ertem, eddig install-t csinalt, de utanakeresek, hatha lesz valami
> info. Igy csinalnam meg egyebkent a lemezt:

Azt ugye tudod, hogy a lemezek layout-ja valtozott? Vagyis, hogy mar
nincs kulon az install CD meg a live CD, hanem az elso lemez szolgalja
mindkettot? Nem ebbe futsz bele?

> SetAttrs ha -L 2 kiirja, ha -L 1 (azaz default) kiirja, ha -L 0 akkor
> nem irja ki, viszont akkor semmit sem ir ki. Ennek a jelentese viszont
> az, hogy nem hiba a SetAttrs, mert -L 0 eseten csak a hibakat irja ki. A
> -s kapcsolora magasrol tesz, nem erdekli, hogy ott van. Vagy a kiiras
> nem ehhez kapcsolodo...

A SetAttrs dolog nem azert van, mert pl nalad teljesen masok az
engedelyek, mint amire o szeretne allitani? A user nem szamit, de ha pl
nalad minden fajl read-only es a szerveren nem, akkor el tudok kepzelni
ilyesmit...

BSD: An Operating System, Not a Religion.