[BSD] Re: BSD digest, 25 kötet, 18 szám

Kassai Istvan kako at zhnet.hu
2005. Május. 24., K, 18:09:37 CEST

2005-05-24, k keltezéssel 14:30-kor bsd-request at hu.freebsd.org ezt írta:

> Az elejére nem tudok reagálni, csak a végére:
> UNIX-világban (az egyszál elb linuxon kívül) mindenütt netstat -r
Erre nagynehezen rajottem. Ez egy kicsit tulzas, de megtanultam olvasni.

> (esetleg még egy -n is) a routing tábla lekérdezése.
>
> De azért ez a watchdog érdkes lehet, legközelebb _pontos_ hibaüzenetet
> is adj a dologról.

Ha menne a halozatom, akkor tudnek pontosat kuldeni, igy viszont ujra
kell bootolni, hogy egyaltalan levelet tudjak kuldeni

> Esetleg arp -a
Arp tablaban a pingelni probalt hostok incomplete-ek (ez ertheto is)

> ifconfig -a
a vr0 "running" 100M full duplex (switchben van)

> netstat -rn
Na, ezt kerestem