[BSD] apt - portinstall

Kúti Zsolt kuti at cetelem.hu
2005. Jún. 15., Sze, 14:11:41 CEST

On Wed, 15 Jun 2005 13:57:52 +0200
Papp Tamas <tompos at martos.bme.hu> carved into electrons/véste
elektronokba:

> De igen, jobb az apt. Bar relativ, hogy mit jelent az OK.
>
> A portupgrade-nekem nagyon nem jott be, de nincsen jobb ...
> Mondjuk nem is biztos, hogy a portupgrade-del van a baj, maga a ports
> szar, de ez sajat fajas:)

Most kíváncsivá tettél, mert én nem ismerek mást a ports-onkívül.
Nekem az OK, azt jelenti, hogy amire ez igaz, azt egyetlen
paranccsal kényelmesen installálhatom/frissíthetem. Ha függőség van, a
kívánságom szerint kezeli (azokat is frissíti vagy minden mást, ami az
adott - éppen frissített- csomagtól függ.) Mindig forrásból fordítok. A
portrendszerrel mi a gond?

Miben más, jobb a linuxos?