[BSD] jo wireless kartya FreeBSD ala

Attila Nagy bra at fsn.hu
2005. Jún. 12., V, 13:39:53 CEST

Robert Nagy wrote:
> szegyen.
Szégyen. Mondhatnám ezt az OpenBSD-re is. Két kiadáson keresztül
használhatatlan volt a VLAN támogatás a FreeBSD-ből átemelt em
driverben, mert a kedves portoló elfelejtette kikapcsolni a HW vlan
tagginget a kártyán, amit persze a driver nem támogatott.

Minderről persze tudott, csak nagyívben szart rá, ezért kellett egy éven
át patchelt forrással hasznánom az az ultraszuper OpenBSD-t.

Ugyanez volt az ahc-vel is. Elképesztő mennyiségű baromkodás volt
körülötte, pedig FreeBSD-n és Linuxon (ahonnan a driver származik) azért
valahogy mindig használható volt.

És azt hiszem az sem szégyen, hogy az OpenBSD-ben nincs 10GE támogatás,
pedig a FreeBSD-ben van (hogy a Linuxról ne is beszéljünk).

Thug, javaslom mielőtt @openbsd.org-ról levelet írsz, olvasd el az
irányelveket itt: http://www.openbsd.org/goals.html

Kiemelném ezt a kettőt:
"Be as politics-free as possible; solutions should be decided on the
basis of technical merit.

Do not let serious problems sit unsolved."

Bár igazad van. Ezeket azok sem tartják be, akik írták, úgyhogy innentől
válik komolytalanná az egész OpenBSD csapat. :(

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536