[BSD] SB Live (PCI) FreeBSD 5.3-on

Sebestyén Gábor segabor at mac.com
2005. Jan. 7., P, 09:50:12 CET

On 2005. Jan 7, , at 9:06 de, Ádám Szilveszter dr. wrote:

> Persze, a legfontosabbat kihagytad. A kartyat kiprobaltad, es tenyleg
> nem mukodik? Vagy csak a /dev alatt kerestel valamit es mivel nem volt
> ott, ugy dontottel, hogy akkor nem megy?

A kártya biztosan működik. Amíg a gépen (kb. fél évvel ezelőtt) 4.9-es
volt, akkor ment. Aztán upgerádoltam egyet és azóta megint nincs. Az a
gond, hogy elfelejtettem, akkor hogy csináltam és csak azért nyávogok
itt, hátha FreeBSD 5-ön már valahogy "símábban" megy a dolog ... :)

> Ugyanis az altalad beidezett sorok azt mutatjak, hogy a driver
> betoltodott, a dmesg-ben kellene is lenni valaminek a kartyarol, es
> mennie is kellene.

Hát ez az. Eddig jutottam el én is :) Mintha minden rendben lenne, de
mégse. Nincsenek meg a device-ok.
Köv. lépés? :D

Köszi!

Gábor

"Put your message in a modem and throw it in the Cyber Sea." - N. Peart