[BSD] SB Live (PCI) FreeBSD 5.3-on

Ádám Szilveszter dr. adam at nhh.hu
2005. Jan. 7., P, 09:06:28 CET

bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2005.01.07 09:03:08:

> Szeretném a kernel fordítást elkerülni, ha nem szükséges :) Először
> arra lennék kíváncsi, hogy az alap kernel képes-e a megfelelő
> beállításokkal kezelni a hangkártyát ... :)

Persze, a legfontosabbat kihagytad. A kartyat kiprobaltad, es tenyleg nem
mukodik? Vagy csak a /dev alatt kerestel valamit es mivel nem volt ott,
ugy dontottel, hogy akkor nem megy?

Ugyanis az altalad beidezett sorok azt mutatjak, hogy a driver
betoltodott, a dmesg-ben kellene is lenni valaminek a kartyarol, es mennie
is kellene.

Sz.
--------- következő rész ---------