[BSD] 4.10 vs 5.3

Ádám Szilveszter dr. adam at nhh.hu
2005. Jan. 6., Cs, 15:59:16 CET

Hali!

bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2005.01.06 15:42:26:

> Én a 4.11-et is megfontolnám.

Persze, stabil es jo kod az, csak mar nincs elotte fejlodes. A riziko
inkabb abban van, hogy meddig lesz tamogatott patch-ekkel stb, mert az
5-os meg a 4-es sorozat kodja kozott olyan sok mar a kulonbseg, hogy
tenyleg kulon kell(ene) gondoskodni a backportokrol. Kotve hiszem, hogy
erre onkent es ingyen lesz jelentkezo... de sose lehet tudni.

> Atomstabil a 4.x-es széria, közel 400napos
> uptimeok vannak intenzíven használt nem SOHO-kategóriás szervereken.

Mondjuk ilyenkor mindig megmozdul bennem a kisordog (nem a BSD-s :-) es
legszivesebben azt mondanam, hogy tartsd annak a gepnek az IP-jet jol
titokban, mert 400 nap ota no reboot az azt jelenti, hogy mar x db
kihasznalhato kernel vulnerability van benne... nekem egy 400 napos uptime
egy darab gep eseten csak azt jelenti, hogy a renciganci nem vegzi a
munkajat. Egy egesz szolgaltatas, az mas dolog, de ott, ha fontos a no
downtime, akkor redundans setup kell.

Sz.
--------- következő rész ---------