[BSD] Aramszunet

Nagy Károly charlie at rendszergazda.com
2004. Sze. 30., Cs, 10:47:28 CEST

Potoczky Andras írta:
> Hat generator az eppen nincs. Nem az a problema, hogy ha nincs aram,
> nincs gep, hanem az, hogy miutan van aram, a szerver nem indul el
> normalisan, csak beavatkozassal.

Az egyik cégnél ezt úgy csináltam meg, hogy volt egy kimustrált 10 éves
külső modemjük. Azt bedugtam a (nem szünetmentes) konnektorba, egy démon
ránézett percenként és ha az utolsó 5 komminikáció sikertelen volt,
leállította a gépet.

Szegény ember megoldása, nem tökéletes, de működött.

Charlie.

--
"...s minden mestert kinevettem, ki nem nevetett önmagán."
GPG public key: http://www.rendszergazda.com/gpg/charlie-gpg-public-key.asc