[BSD] tabulator

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Sze. 21., K, 09:09:31 CEST

Jacint JUHASZ wrote:

> mondjuk /proc van solarison is, de a tobbi eleg gaz.

Es ahol van, ott se egyseges a /proc felulete, pl a FreeBSD-s /proc,
amig volt, se volt ugyanolyan, mint a linuxos (ezert volt linprocfs is).
Erre vonatkozott az "and is portable" megjegyzes.

> mondjuk ami
> tanfolyamokat en .hu-ban latok, azok linux tanfolyamok, sehol nem
> allitjak, hogy atfogo unix tudast adnak.

Persze es azzal nincs is baj. Zahyek anno tartottak kezdo tanfolyamokat
HP-UX-on is, az se volt rossz.

> humm, biztos en vagyok benga, de ilyen doksit se lattam meg.

Pedig van, sok "mukedvelo" kezdoknek szolo lepesrol-lepesre leiras
tartalmaz ilyesmit. A hivatalos freebsd.org doksik persze nem.

> mondjuk ahogy en eszrevettem, sok winbol li^H^Hbsd-be jovo ember van
> annyira felvilagosult hogy winen se ie-t hasznal.

OK.

> sztem _barmely_ unix alkalmas a celra, ha a kezdo meg akarja tanulni.
> last az emlitett essentials tanfolyamot, ahol ksh-t oktatnak, es nem am
> pdksh-t mert solarisban nem az van, tehat meg tab kiegeszites sincs.

Igen Zahy is erdekes dolgokat mondott anno a pdksh-ksh
kompatibilitasrol. Mindenestre a portsban benne van most mar mindketto,
csak a licensz mas.