[BSD] NAT 3 etherneten

Bakos Gergely bakosgergo at vipmail.hu
2004. Sze. 20., H, 09:42:31 CEST

Sziasztok!Nem igazán működik 3 ethernettel a nat; igaz kettővel sem igazán. Feltettem az OpenBSD-t, telepítésnél beállítottam a hálózatot, hogy az xl0(adsl felé fog vezetni) dhcp-n keresztül kapja az ip-t, az ep0 és ep1 pedig 192.0.0.2 és .3 ip-t kapta. Alap esetben, amikor még nem állítottam be a PF-et, már akkor sem működött a ping, ehhez be kell állítani valamit külön? ja, alapértelmezett átjárót nem állítottam be és a netstat -r utasítás is nagyon lassan fut le, majd a kimenetét délután elküldöm. Addig is:nat on xl0 from 192.0.0.0/24 to any -> (xl0)Ez így működni fog?Kell valami külön a pinghez, hogy működjön?Köszi, üdv: Bakos Gergő

Minőségi szerver hosting : http://ad.advert.hu/url.php?u=130
Egész nyáron ingyen ADSL saját domain névvel: http://ad.advert.hu/url.php?u=129

--------- következő rész ---------