[BSD] FreeBSD cvsup nemértem

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Sze. 20., H, 09:25:38 CEST

Zahemszky Gábor wrote:

> Utoljára tegnap esti cvsup-nál jött le a doc-all alá tartozó valami
> japán/kínai/nemtommilyentávolkeletinyelvű doksi

Akkor ez a resze ugy mukodik, ahogy kell, ezek szerint. A logokban holmi
.sgml fajloknak kell latszani, meg persze esetleg .mk fajloknak stb.

> Rendben van, elhiszem, hogy így kell, ekkor van egy egyszerűbb és egy
> bonyolultabb kérdésem:
> 1) egyszerűbb: hogyan generáljak a /usr/doc alá handbookot és társait?

Fel kell tenni a ports/textproc/docproj* portok kozul a neked megfelelot
(ha nem akarsz PDF-t, RTF-et vagy PS-t generalni, akkor a no jadetex
opcio is eleg, es akkor kevesebb cuccot tesz fel) aztan be kell allitani
par kornyezeti valtozot (de lehet, hogy ez mar nem kell) amik
megtalalhatok az "FDP Primer" nevu dokiban es vegul belepsz pl
/usr/doc/en_US.ISO8859-1/ konyvtarba es azt mondod, hogy "make" es aztan
"make install" amitol a kesz doksik az /usr/share/doc megfelelo
alkonyvtaraiba kerulnek.

Masik lehetoseg, hogy letoltod az ftp.freebsd.org-rol, mert ott van
rendszeres (de nem napi rendszeres) snapshot a doksikrol pl .tar.bz2
formaumban is.

> 2) de akkor MI A FRANCÉRT VAN ÚJABB HANDBOOK A LAPTOPOMON, ahol
> úgíszintén csak cvsup történik, semmi más?

Nyilvan kesobb telepitetted. A release-k ill a full betak eseteben
vannak generalt doksik a CD-n illetve ISO-n, amiket ki lehet valasztani
teepiteskor. Esetleg utana letoltotted FTP-rol.

> Ja, mert hogy úgy vettem az egészet észre, hogy a laptopon olvasgattam a
> Handbook Bluetooth részét, majd az asztalin nem találtam, amikor ott is
> akartam volna olvasni. Szóval?

Ertem. Szoval gondolom valami ilyesmi tortenhetett.