[BSD] Tavoli upgrade 4.7 -> 4.8

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2004. Okt. 29., P, 09:36:10 CEST

On Thursday 28 October 2004 20:26, Kovacs Sandor wrote:
> Hello!
>
> Esetleg probalkozz meg ezzel:
>
> https://portal.fsn.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1835

NE!!!

Ez a leiras pontatlan, es szinte biztosan nem fog mukodni, foleg ilyen
regi kernellel. A tartalomjegyzekben ugyan ott van, hogy kernel
forditas, de a reszletes leirasban csak az alaprendszer forditasa
(buildworld) van, a kernel forditasa (buildkernel) nincs!

A helyes metodust lasd:

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/cvsup.html

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/makeworld.html

Egyebkent meg szerintem ne 4.8-ra, hanem rogton 4.10-re frissitsel. Hogy
4.10-RELEASE vagy -STABLE, az mar egyeni izles kerdese, de ha ennyire
jaratlan vagy a rendszer frissitesben, akkor a -RELEASE-t tanacsolnam.
Ehhez a supfile-ba tag-nek RELENG_4_10 -et kell irni.

Ami meg a tavoli upgradelest illeti, a legtobb embernek mukodik single
user mod nelkul, de nem 0 az eselye annak, hogy valami rosszul sikerul,
(legtobbszor operator error) es a rendszer nem bootol be se a regi se
az uj kernellel. En azert drukkolok :)

> Tavoli upgrade az nem biztos, hogy jo lesz, mert a handbookban is
> javasoljak a single user mode-ot a make buildworld-hoz. De majd meg
> leszek cafolva :)

Es tenyleg :) A single user modot a make installworld-hoz javasoljak.

> Shan

m.