[BSD] fetchmail

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 28., Cs, 09:03:03 CEST

Szia!

Bakos Gergely wrote:
> Sziasztok!
>
> Egy szerveren fetchmaillel szedem le a különböző ingyen mailes leveleimet.
> Hogyan tudom egy másik gépen az X-es levelezőt (pl. sylpheed)
> beállítani, hogy a szerveren a Mail fiókomból töltse le a leveleket?

A dolog nem ilyen egyszeru. Ahhoz, hogy egy masik geprol hozzaferj a
leveleidhez, valamilyen szervert kell uzemeltetned rajta, amit az X-es
kliensed eler. Ez lehet pop3, vagy imap szerver, vagy akar webmail is.
(amihez nem kell kliens) Mindegyik fajatbol talalsz programokat a
FreeBSD ports mail kategoriajaban, erdemes a honlapjukon utanaolvasgatni
a beallitasoknak stb.