[BSD] Server ajánlás

Strublics Róbert baggio at hnet.hu
2004. Okt. 27., Sze, 23:31:06 CEST

Udv,

HP-t hasznaltam eleg sokat. LC3-tol -> DL380Gx-ig. Mindegyikre remekul
sikerult felrakni 4.x-es BSD-t. Gond nelkul mentek a dolgok :)

IBM-re is felmegy ugyesen, de szerintem nem kapkodja magat az IBM,
raadasul eleg sok alaplaphibas xSeries-el talalkoztam.

OFF Csatlakozva Kovacs Janos kollegahoz: egyebkent meg SUN:) /OFF

udv:

--baggio