[BSD] Server ajánlás

Egervary Gergely egervary at expertlan.hu
2004. Okt. 27., Sze, 21:30:31 CEST

hp proliant-ot használok szinte az összes mutációjában (ml330, ml350,
ml370, pentium II 400MHz -től 3.06Ghz dual xeonig, az újabb raid
ultra320 vezérlőt leszámítva remekül megy az összes.

az "újabb raid vezérlő" pontos típusát nem tudom, amennyire emlékszem,
egy számjeggyel tér el a szapportált típustól a száma, se NetBSD 1.6.x
se -CURRENT alatt nem megy, azóta a fiókban csücsül. (a HPQ Linux-ot
támogat vele, ott biztos oké)

vigyázat, óriásit lehet vele sz*pni, mert ha nincs a diszken DOS-style
partíciós tábla, és aktívnak jelölt partíció, akkor nem bootol be!

(A BSD disklabel nem jó neki - muszály egy "kamu" partíciót csinálni
neki - még akkor is, ha a BIOS-ban operating system: OTHER-t állítottál
be)

mit mondjak róla? atom jó vas, irdatlan rossz szerelhetőséggel.

(ha a HPQ utal nekem egy kis zsét, írok még szépeket :)

--
Egerváry Gergely
ExpertLAN KFT