Re: [BSD] levelezes

Bakos Gergely bakosgergo at vipmail.hu
2004. Okt. 21., Cs, 12:20:25 CEST

Sziasztok!

Szóval van egy OpenBSD-s szerver, amire egy switchen keresztül
kapcsolódik néhány gép. Már az ftp-nél észrevettem, hogy valamiért nem
működik, és ki is írta, hogy ezzel az ip-vel nem lehet csatlakozni és
kiírta a gép belső ip-jét. Gondolom, a levelező program is ezért nem
tud a szolgáltató (invitel) smtp szerveréhez csatlakozni, mert nem a
rendes, hanem a belső hálós ip-vel csatlakozik. Mit kell ehhez
beállítani?
pf.conf:

A csomagszűrésen kívül és két nat sor található benne:
nat on $ext_if from $int_if:network to any -> $ext_if
nat on $ext_if from $int_if2:network to any -> $ext_if
A második sor egy külön hálózatot kezel, amelyiken csak egy gép van, azért alakítottam így ki, mert túé messze van a switchez.

Gondolom, még kéne valami, ami megmondja a belső hálózatnak, hogy ne a saját ip-jét használja.

Köszi a segítséget, üdv:
Bakos Gergő

Normál és polifonikus csengőhangok
(pl.: Rómeó és Júlia: Lehetsz király; O-zone: Dragostea din tei)
Töltsd a saját képeidet a mobilodra! Színes háttérkép szerkesztő
Klikk ide: http://www.telcsi.hu/index.php?prefix=JM

--------- következő rész ---------