[BSD] levelezes

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 21., Cs, 11:05:28 CEST

Hali!

Bakos Gergely wrote:
> Egy OpenBSD-s szerveren keresztül megy a net, de valamit nem igazán
> állítottam jól be, ugyanis ha csatlakozni akarok a szolgáltató smtp
> szerveréhez, akkor nem lehetséges és kiderítettem, hogy azért nem, mert
> a belső hálózat címeivel mennek a kérések; nem is igazán értem. Nézzétek
> meg a levelem fejlécében a küldőt, ott is localhost van (??)

Nem ott az van, hogy webmailen kuldted... de ez amugy nem annyira
erdekes. Van a vipmailnak sajat smtp szervere? Ha nincs, akkor (a
fejleceid alapjan) a vnet SMTP szerveret kell hasznalnod, ami viszont
csak azonositas utan enged be, ezert azt be kell allitanod a
levelezodben (ha a kliensbe van beepitve SMTP komponens) vagy a
szerveredet kell megfeleloen konfiguralni.

> Mit állítsak be, hogy ezt a szerver a saját ip-jére cserélje le?
> Gondolom, ezt nem tettem meg, ezért nem igazán működik.

Nem latom, hogy ez lenne a baj, de mint mondtam ez a leveled ugy tunik
webmailrol lett kuldve igy abbol nem sok derul ki...