[BSD] levelezes

Bakos Gergely bakosgergo at vipmail.hu
2004. Okt. 21., Cs, 10:53:16 CEST

Sziasztok!

Egy OpenBSD-s szerveren keresztül megy a net, de valamit nem igazán
állítottam jól be, ugyanis ha csatlakozni akarok a szolgáltató smtp
szerveréhez, akkor nem lehetséges és kiderítettem, hogy azért nem, mert
a belső hálózat címeivel mennek a kérések; nem is igazán értem.
Nézzétek meg a levelem fejlécében a küldőt, ott is localhost van (??)

Mit állítsak be, hogy ezt a szerver a saját ip-jére cserélje le? Gondolom, ezt nem tettem meg, ezért nem igazán működik.

Köszönöm a segítséget, üdv:
Bakos Gergő

Normál és polifonikus csengőhangok
(pl.: Rómeó és Júlia: Lehetsz király; O-zone: Dragostea din tei)
Töltsd a saját képeidet a mobilodra! Színes háttérkép szerkesztő
Klikk ide: http://www.telcsi.hu/index.php?prefix=JM

--------- következő rész ---------