[BSD] OpenOffice.org 1.1 magyar helyesiras ellenorzessel?

Peter Czanik pczanik at fang.fa.gau.hu
2004. Okt. 20., Sze, 21:20:36 CEST

Hello,

Teubel György wrote:

>En ugy csinaltam meg, hogy feltettem a hunspell csomagot,

Koszi szepen, ez mukodik. Akkor lenne meg egy bonusz kerdes. Jelenleg
desktop FreeBSD-m igazan nincs, hanem minden egy vmWare-ben fut, amin az
X-et VNC-n keresztul erem el magyar XP-rol.. Ha hosszu o" es u" betuket
hasznalok, akkor kalappal irja, is igy persze helyesirasi hiba, amit az
OOo javit is. Linux alol nezve normalisak az ekezetek. Mit kene maskepp
beallitanom (azon kivul, hogy ne XP-t hasznaljak :). Bye,
Peter