[BSD] OpenOffice.org 1.1 magyar helyesiras ellenorzessel?

Teubel György tgyurci at freemail.hu
2004. Okt. 20., Sze, 20:43:57 CEST

On Wed, Oct 20, 2004 at 07:01:25PM +0200, Peter Czanik wrote:
> Hello,
> Forditottam magamnak egy magyar OOo1.1-et. A problemam az, hogy hiaba a
> /usr/ports/hungarian/openoffice-1.1/ alapjan csinaltam, meg sincs magyar
> helyesiras ellenorzes. Az angol mukodik, de hat tobbnyire magyarul irok.
> Talaltam egy /usr/ports/hungarian/ooodict portot, de ez egyreszt BROKEN,
> masreszt OOo1.0-hoz van. Vagy rosszul ertelmezek vmit? Bye,
> Peter

Szia!

En ugy csinaltam meg, hogy feltettem a hunspell csomagot,
a /usr/local/share/myspell/hu_HU.{aff,dic} fajlokrol csinaltam
egy-egy symlinket a /usr/local/OpenOffice.org1.1.2/share/dict/ooo/
konyvtarba. Majd ebben a konyvtarban levo dictionary.lst fajlt
kiegeszitettem ket sorral:
DICT hu HU hu_HU
HYPH hu HU hu_HU
Ezek utan nekem mukodott a helyesiras-ellenorzo.
Megjegyeznem, hogy ez nem fsf.hu-s OpenOffice.org, a magyarispell
doksijaban pedig az van, hogy nehany kulonleges esetben a nem fsf-es
OpenOffice hibasan jelzi a helyesirast. De szerintem altalanossagban
veve jol mukodik.

Udv:
Gyuri