[BSD] load balancing

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 15., P, 11:19:38 CEST

Nagy, Zoltan A. wrote:

> Ha már a határozott idejű szerződéseknél járunk...
> Érdekes szituba botlottam a minap éépen ADSL kapcsán. Ugye
> több szolgáltatónál is volt ilyen "nyár végéig ingyen van" akció.

<...>

Nem hiszem, hogy az "elofizetesi dij" kifejezes ertelmezese barmi mast
jelenthetne... azt elore kell fizetni. A forgalmi dijat utolag, de olyan
itt nincs. Semmi marketing, a jogszabaly is igy definial, meg a
mindennapi eletben is elfogadott ez a szohasznalat. Egyebkent is, nyar
vegeig ingyen neteztel, szeptember 3. mar osszel van :-)