[BSD] load balancing

Nagy, Zoltan A. nyozo at mcse.hu
2004. Okt. 15., P, 10:20:44 CEST

Tiszteletem!

> jogos. bar akkor mar erdekelne, hogy ugyan a sajat valasztasod, de
> mennyire torvenyes egy hatarozott ideju szerzodes a feltetelek teljes
> idore szolgalo definialasa nelkul?

Ha már a határozott idejű szerződéseknél járunk...
Érdekes szituba botlottam a minap éépen ADSL kapcsán. Ugye
több szolgáltatónál is volt ilyen "nyár végéig ingyen van" akció.

A nyár vége ugye aug. 31. így először pislogtam nagyokat, hogy
miért is kaptam számlát szeptember 3-án... Kisebb egyeztetés
után kiderült, hogy mivel a szerződés havi fix díjjas, azaz nem
forgalomfüggő, és határozott idejű, ezért lehetséges *előre*
számlázniuk, azaz szept 3-án kiküldeni szeptembert.

Így ellenben a balek aki pl. júliusban ráizgult, hogy két hónapig
ingyen netezhet, és vállalt pl. 2 évet mert úgy olcsóbb, az 1 hónap
után csengethet, ezt a kedvezményt ugyebár majd csak 2 év után
kapja vissza amikoris esetleg a 2004-es, még le sem esett hóhoz
használt hólapát sincsen már meg!

Mindenesetre rafinált, marketinges agyból kipattant dolog, mitagadás...

                               Nyözö