[BSD] load balancing

Váczi Pál pvaczi at freemail.hu
2004. Okt. 14., Cs, 20:38:15 CEST

Attila Nagy wrote:

> Nincs. Mocskos hazug banda. Engem kétszer is megpróbáltak lekapcsoltatni
> a szolgáltatónál azért, mert ingyenes mp3-akat találtak a szerveremen.

azt irtam tobbnyire. es szerintem tobbnyire igazuk van. nem hiszem (bar
konkret adatom nincs rola), hogy a folyamatosan novo savszelesseg
igenyek nagy reszet nem illegalis letoltes indukalja. annyian nem
toltenek le bsd-ket, linuxokat, freeware-ket, jogtisztan ingyenes
zeneket. biztos ez is nagy forgalmat csinal, de szerintem a jogvedett
zenek/filmek/software-ek forgalmat meg se kozeliti...

pali