[BSD] load balancing

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 14., Cs, 16:07:16 CEST

[Na meg eleget teszek a konyorgo rajongo tabor keresenek...]

Zahemszky Gábor wrote:
> Ezt az én magamnak másolom dolgot megvilágítanátok picit? Átmegyek egy
> ismerőshöz, ahol véletlenül épp a feketevonat legújabb száma megy. Ha
> jól tudom, nem kell kivennie a lejátszóból csak azért, mert jövök.

Nem hat. De ennek semmi koze a masolashoz.

> Sőt
> még egy korty pezsgővel is megkínálhat annak örömére, hogy sikerült a
> legutolsó butikban megtalálnia ezt a ritka kincset.

Heh. Persze.

> A nejét is
> használhatom ugyanezért (de ha a neje egyébként ismert árfolyamát
> kifizetem, akkor már zűrös, mert lehet, hogy az egész egy
> zugvendéglátóipari egységnek minősül, ahol ugye már nem magáncélú a
> zenehallgatás, hanem a szolgáltatás része).

na ja. Az eletet ne bonyolitsuk feleslegesen, nem igaz? :-)

> No szóval ott tartok, hogy megtetszik nekem ez a digitális adatfolyam.
>
> 1) megkérem, hogy a saját laptopján másolja le nekem

Eddig rendben.

> 2) az én  saját nálam levő laptopomon másolom le magamnak

Ez is rendben.

> 3) én ülök a laptopja elé és lemásolom magamnak

Ez is.

> 4) ő ül le az én nálam levő laptopom elé és lemásolja nekem

Ez is.

> most kapásból nem látok egyéb alternatívát (persze azért ez nem igaz,
> mert lehet, hogy egyikünknek sincs írónk/nem tudunk CD-t másolni, és
> belép a képbe valaki más, harmadik személy)

Es pont ez az az alternativa, ami viszont elvileg mar nincs rendben. Az
altalam idezett szabaly ezt kivanna kizarni, meg ha nem is tul realisztikus.

> cdrdao --source-dev 0,2,0 --dev 0,4,0 --speed 4 --on-the-fly --eject copy
>
> Múltkor _csak_ így ment a 40-szeres Pioneer DVD-ről a 8-szoros Yamaha
> íróra, egyébként buffer-underrun történt (még jó, hogy csináltam előtte
> egy/több tesztet). Nem meglepő? (Súgom: SCSI mind a kettő, és a gagyi
> aha2940-en lógnak.)

Nem. Hasznalj jo hardvereket. Csak azert mert SCSI meg nem lesz
automatikusan jo. :-) plusz a driver se hasit valami nagyon FreeBSD
alatt ugy tudom ehhez a kartyahoz.