[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 12:13:33 CEST

Adam Szilveszter wrote:
> Marmint ki probalta? Az amerikaiak? Es a szolgaltato miert akart ennek
Volt kétszer-háromszor amerikai is (ők nem problémáztak azzal, hogy
nekem írjanak, rögtön ment a levél abuse at isp-nek), de igazából a
magyaron (MAHASZ) húztam fel magam. Ők először nekem írtak, és csak
azután az abuse at -nek, meg a netblock ownernek...

> eleget tenni? Ez a szervilizmus a "csak baj ne legyen" hozzaallas elegge
> ijeszto... es sajnos a hatosagok meg azok akik annak kepzelik magukat,
Szerencsére az ISP korrekt volt és előbb rákérdezett, hogy mi erről
nekem a véleményem.
Elmondtam. És azt is, hogy valószínűleg még fognak is kapni ilyen
levelet, hiszen OpenBSD mirror vagyunk, az meg tele van olyan
MAHASZ-érdekeltségbe tartozó kiadók dalaival, mint az OpenBSD 3.0 song,
vagy az OpenBSD 3.1 song, stb.

Sőt, a szemétláda Theo de Raadt még pénzt is kér ezek árulásáért.
Börtönbe vele!

> gyakran vissza is elnek vele. Persze utolag letagadjak. A magyarok is.
> Volt errol vitam anno az ORFK megfelelo egysegevel is, amikor a
> szerverlefoglalasok voltak.
Na az már a cikibb kategória. Főleg, ha alaptalanul foglaltak.
Kártérítési per a nyakukba.

> Ez a tokeletes megoldas :-) Nem tudjuk mi az, de vedd le.
Nem nevetséges?
Vagy inkább szánalmas :(

> Sajnos volt mar ilyen, arra szamitanak, hogy ugyse megy vegig a birosagi
> eljaras, hanem az ipse megijed es kiegyezik veluk. A hattere ennek
> persze ket dolog: az egyik, hogy a jogi alap olyan komplex, hogy nem
> sokan ertik, es akik igen, azok jo reszenek erdeke eltorzitani az
Ha valaki érti a jogot mondja már meg: ha kiteszek egy mp3-at az
Internetre, amin az hallható, hogy egy kiadós bableves után milyen jókat
tudok fingani, az után nekem kell közvetítés, vagy egyéb címszó alapján
jogdíjat fizetnem (amit majd elméletileg visszakapok)?

Csak mert mag régebben mondott valami olyasmit, hogy nálunk az ingyenes
zenét sem terjeszthetem ingyen.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536