[BSD] load balancing

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Okt. 14., Cs, 11:34:13 CEST

[meg mindig raerunk...]

Attila Nagy wrote:
> Nincs. Mocskos hazug banda. Engem kétszer is megpróbáltak lekapcsoltatni
> a szolgáltatónál azért, mert ingyenes mp3-akat találtak a szerveremen.

Marmint ki probalta? Az amerikaiak? Es a szolgaltato miert akart ennek
eleget tenni? Ez a szervilizmus a "csak baj ne legyen" hozzaallas elegge
ijeszto... es sajnos a hatosagok meg azok akik annak kepzelik magukat,
gyakran vissza is elnek vele. Persze utolag letagadjak. A magyarok is.
Volt errol vitam anno az ORFK megfelelo egysegevel is, amikor a
szerverlefoglalasok voltak.

> [...]
> hanganyagok az ő tagjaik jogvédelme alatt állnak, így nálam illegálisan
> szerepelnek. Rákérdeztem náluk, hogy ugyan mondják már meg, hogy ha az ő
> valamelyik kiadójuk által megjelentetett albumról lehet tőlem letölteni
> zenéket, akkor melyik albumokról (vagy előadókról) van szó. Erre egy
> hónapos hallgatás volt a válasz, majd az ismételt firtatásomra közölték,
> hogy valószínűleg hiba van a rendszerükben és nem tudják megmondani,
> hogy melyik előadótól származik az én illegális zeném.
>
> Ettől függetlenül beperelnek, ha nem távolítom el őket azonnal.

Ez a tokeletes megoldas :-) Nem tudjuk mi az, de vedd le.

> Szerintetek ha dd if=/dev/random of="Madonna Ray of light.mp3" bs=1542
> count=$RANDOM módon generálnék pár fájlt, hány nap múlva jönne a
> következő levél?

Sajnos volt mar ilyen, arra szamitanak, hogy ugyse megy vegig a birosagi
eljaras, hanem az ipse megijed es kiegyezik veluk. A hattere ennek
persze ket dolog: az egyik, hogy a jogi alap olyan komplex, hogy nem
sokan ertik, es akik igen, azok jo reszenek erdeke eltorzitani az
igazsagot, masreszt pedig majdnem mindenkinel lenne mit keresni ettol
fuggetlenul(ami persze felveti azt, hogy a jogi szabalyozas nem
vetette-e el az egyensulyt es nem ir-e elo olyan dolgokat, ami
egyertelmuen csak az egyik fel erdeket szolgalja egy elvileg tobboldalu
viszonyrendszerben. Szerintem de.)

De Magyarorszagon nem hallottam ilyen beperlesrol meg, szerintem nem is
lesz egy darabig, a Mahasz massal van elfoglalva.

* dr. Adam Szilveszter * adam at nhh.hu *  http://www.nhh.hu/            *
* Nemzeti Hirkozlesi Hatosag * Szabalyozasi Igazgatosag               *
* Informatikai Szabalyozasi Osztaly                                   *
* 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.                                     *
* 1525 Budapest, Pf 75.                                               *
* Tel: (1) 457-7100 * Tel direkt: (1) 457-7935 * Fax: (1) 457-7210    *