[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 12:06:47 CEST

Adam Szilveszter wrote:
> Mondjuk itt azert nem hasonlithato ossze a ket dolog. Az OTP gyakori
> valasztasa sokszor tenyleg nem racionalis erveken alapul, hanem azon,
> hogy "mar a szuleim is ott vezettek a szamlajukat ergo en is ezt szoktam
> meg" "Bank = OTP" (na feledjuk *evtizekeden* at ez igaz volt) illetve
Ugyanez igaz a telkóra is (Matáv) és ne felejtsük el: az Axelerót még
mindig az emberek nagy része azonosítja a Matávval.

> jelentkezzen telefonon, de az nem, hogy zold szam legyen) Akiket en
> sajat tapasztalatbol nem ajanlanek, az az Invitel, oket is azert, mert
> aki nem kepes megfeleloen konfigolni a mail meg web meg DNS szervert, az
> nekem nem elegge megbizhato, viszont ez is kb harom evvel ezelott volt,
> azota akar javulhattak is. En pl biztos, hogy ha ISP-t valasztok, akkor
Nem javultak, legalábbis nekem friss (1-2 hónapos) tapasztalatom van
velük és az megegyezik a tiéddel. A support pocsék, a telefon másik
végén ülő állandóan azt akarja bebizonyítani, hogy az én hibámból nem
működik, pedig én akkor is jobban tudom (én fizetek, vagy nem? :) és
látom, hogy náluk van a gond.

Felejthető.

> minden ajanlatot merlegelek es nincs bennem olyan, hogy reflexbol Axe.
De sok emberben igen és szerintem javarészt ezért van kiemelkedően magas
részesedése az ADSL piacból az Axelerónak.
Nyilván lehet más ok is, de úgy gondolom, hogy ez a meghatározó.

Például anyámnak azt mondom, hogy Internet, azt sem tudja miről beszélek
(ez a kora miatt mondjuk megengedhető :), viszont rávágja, hogy Axelero.
A bankra, hogy OTP. A telefonra, hogy Matáv.

Ugyanígy a húgom is, pedig ő már a fiatalabb generációhoz tartozik.

> LAN meg nem jon szoba egy 10 emeletes haz elso emeleten mert nem jo a
> ralatas, plusz a kartyajukhoz nincs FreeBSD-s driver, tehat ezert se jon
Warezoljál egyet az NDIS emulátorral :)

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536