[BSD] load balancing

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Okt. 14., Cs, 11:46:11 CEST

Attila Nagy wrote:

> Ez engem is nagyon idegesít, de mintha lenne rá lehetőség, hogy vissza
> igényeld az összeget, ha tényleg legális tartalom van rajta.

Na persze, es majd CD-nkent jarkalok a birosagra.

> Szerintem
> simán be kéne őket perelni az alkotmányos jogaim (elhangzott:
> ártatlanság vélelme) súlyos megsértése miatt.

Na igen, itt van a kutya elasva. Ugyanis onnantol, hogy ez serul, hiaba
vagyok artatlan, nekem kell hihetetlen koltseggel es erofeszitessel
bebizonyitanom, hogy ez igy is van, ahhoz, hogy elkeruljem az
indokolatlan sarcot. Es ugyebar az ezt elszenvedok legalabb 99%-a erre
nem veszi a faradsagot, vagy meg inkabb egyaltalan nincs ra modja, es
kenytelen meghunyaszkodni a rendszer elott. Demokraciaban elunk, mi?...

mortee

UI.: Csak megjegyzem (Hajdu Zoli, figyelsz?), hogy nincsenek, es nem is
voltak /fiatalos/ illuzioim ez utobbival kapcsolatban. De ettol meg
zavar, es nem is fogok ugy csinalni, mintha nem vennek rola tudomast.

--
The two basic principles of Windows system administration:
     * For minor problems, reboot