[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 09:23:29 CEST

Váczi Pál wrote:
> akivel te osszekevered oket, az a bsa/riaa/egyeb tartalmak jogvedoi. ok
> tamadnak az illegalitas miatt. ott kell vigyazni, hogy ne legyenek
> tulkapasok (bar ha az ember a szivere teszi a kezet, akkor azert be kell
> latni, hogy tobbnyire igazuk van...)
Nincs. Mocskos hazug banda. Engem kétszer is megpróbáltak lekapcsoltatni
a szolgáltatónál azért, mert ingyenes mp3-akat találtak a szerveremen.

Egyszer nekem is írtak közvetlenül. Azt állították, hogy a fent lévő
hanganyagok az ő tagjaik jogvédelme alatt állnak, így nálam illegálisan
szerepelnek. Rákérdeztem náluk, hogy ugyan mondják már meg, hogy ha az ő
valamelyik kiadójuk által megjelentetett albumról lehet tőlem letölteni
zenéket, akkor melyik albumokról (vagy előadókról) van szó. Erre egy
hónapos hallgatás volt a válasz, majd az ismételt firtatásomra közölték,
hogy valószínűleg hiba van a rendszerükben és nem tudják megmondani,
hogy melyik előadótól származik az én illegális zeném.

Ettől függetlenül beperelnek, ha nem távolítom el őket azonnal.

Szerintetek ha dd if=/dev/random of="Madonna Ray of light.mp3" bs=1542
count=$RANDOM módon generálnék pár fájlt, hány nap múlva jönne a
következő levél?

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536