[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 14., Cs, 09:29:19 CEST

Marton Fabo wrote:
> Bocs, hadd vitatkozzam. A korlatlan, ha ez van a szorolapon, weboldalon,
> akarhol, akkor szamomra nem a te definiciodat jelenti, hanem azt, hogy
> "az itt foglaltakon tuli korlatozasok nelkul" - es el is varom, hogy igy
> ertelmezzek.
Nem néztem most utána, de mennyi azoknak az aránya, akik azt írják, hogy
korlátlan adatforgalom, vagy azt, hogy korlátlan idő, vagy csak simán,
hogy korlátlan.

Ha azt mondja korlátlan, gondolhat arra (mivel szolgáltató), hogy egy
másik csomagjához képest -ami történetesen egy dialup, tehát időben
korlátos, mondjuk a te pénztárcád kárára- korlátlan. Tehát időben. :)

Biztos kimagyarázzák. Aki meg azt írja, hogy korlátlan adatforgalom és
korlátoz, meg kell sütni nyárson.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536