[BSD] load balancing

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Okt. 13., Sze, 13:02:58 CEST

Orom, amikor annyira figyelnek az emberek egy beszelgetes menetere,
hogy 6 perccel elobb reagalnak, mint a tema felmerult volna. :)

A GPRS savfoglalasa is inkabb a cellaknal problema szerintem, mint az
osszes savfoglalasuk. Bar dinamikusan oszta a cella, de gondolom a
telefonoknak keves slot maradt, ezert lettek feszultek. :) Persze van
olyan aki non-stop letoltesre hasznalja, de megint azt tudom mondani,
hogy a osszes vodafone GPRS hasznalok kozott kicsi az aranyuk, azaz a
"nagy atlag" ettol fuggetlenul normalis erteket ad.

Voltam a PHP konferencian es ott az egyik ceg coloc akciokat adott.
Persze megkerdeztem milyen sebesseg hova, es kiderult, hogy volt egy 1
Mbit-es kulfoldi vonaluk (persze a mar kotelezo gigas bix kapcsolat
mellett), amit keveseltem es kozoltek, hogy van persze par csucs, de
alapvetoen messze nem megy uveghangon a vonal, pedig sok gep van ott
mar naluk.

Udv,
Zsolt