[BSD] load balancing

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Okt. 13., Sze, 11:44:20 CEST

Halihó!

2004. október 13. 11.50 dátummal Zsolt Sztankay ezt írta:
> Korlatozast nem ertem, mert az atlag marad szerintem normal erteknel,
> meg akkor is ha paran elternek a normalis hasznalattol. Csak attol
> senki nem kezd el filmeket, zenet es dvd-ket leszedni, mert korlatlan
> vonala van.
  Volt nagy hőbörgés a Vodafone GPRS esetén is. Mert sokan azt gondolták,
hogy becsenget 3000Ft-ot és letölt éjjel-nappal csak tölteni fog. Én most
jobbára ezt használom, (délután-este, hétvégén) és nagyon nehezen tudom
elérni a 200M-t. Egyszer kaptam eddig SMS-t, hogy elértem a 150M-t.
  És sokan (esetemben 10-ből 7 arra használta a GPRS-t, hogy az asztali
gépe mellé odaszögelte az R600-at és folyamatosan húzott le húsz-harminc
CD filmet havonta). Az ADSL-t is arra használják most, hogy havonta
húsz-harminc DVD filmet töltsenek le. Nagyon nehéz összekaparni zenék és
filmek letöltése nélkül azt a 15G adatot havonta.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141