[BSD] load balancing

Attila Nagy bra at fsn.hu
2004. Okt. 13., Sze, 12:55:47 CEST

Chal wrote:
> Nem egy konkret okra celoztam, hanem a Matavval valo viszonyabol
> eredo elonyeire.
ADSL szolgáltatással kapcsolatban? Én azt hiszem egyetlen előnye lehet,
az pedig az, hogy megkapja a Matáv hosszabb távú stratégiai terveit (de
lehet, hogy ezt más is megkapja, vagy az Axelero sem, nem tudom).

A többi szerintem ugyanaz. Jogilag két külön cég, ebből gondolom, hogy a
Matáv nem kivételezhet vele az árak tekintetében, különben a GVH büntet.
Mi lenne más? Technikailag is azonosnak tűnik. Kap egy vastag csövön
usereket, meg azok forgalmát.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Services Network (FSN.HU)           phone @work: +361 371 3536