[BSD] load balancing

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Okt. 13., Sze, 11:50:39 CEST

Engem ez nem igazan zavar, fokent, hogy ha telefonvonal szolgaltatot
nem is, de internet szolgaltatot tenyleg szabadon valaszthatsz. Mint az
lathato en a datanet-nel vagyok es rohadtul kellemes erzes volt amikor
az otthoni 384-es vonalammal le tudtam alazni a 768-as Axelerot.
Axelero max annyival tud versenykepesebb lenni, hogy a telefonvonal az
rokon cegnel van, igy mindketto bevetele azonos zsebbe esik bele. Bar a
valos arak nem mutatjak, hogy ezt az elonyt kihasznalnak az
arkepzesnel...

Korlatozast nem ertem, mert az atlag marad szerintem normal erteknel,
meg akkor is ha paran elternek a normalis hasznalattol. Csak attol
senki nem kezd el filmeket, zenet es dvd-ket leszedni, mert korlatlan
vonala van.

Udv,
Zsolt